UniCa UniCa News Avvisi Internet of Things lessons start

Autore dell'avviso: Michele Nitti

21 settembre 2021
The lessons of the Internet of Things course will start on Monday 27 September

Interested students are advised that the IoT course will start on 27/09/2021 according to the official timetable, i.e. at 11 am in room N_3B - ex Lab Lidia - Software [Ingegneria e Architettura - Building N]

27 ottobre 2022

Seminario IANG 2

Come i giovani stanno insieme? Una discussione a partire dai volumi ‘Forms of Collective Engagement in Youth Transitions: A Global Perspective’, Brill, 2021 e ‘Youth Collectivities: Cultures and Objects’, Routledge 2021, curati da V Cuzzocrea, B Schiermer, B Gook. Intervengono: Sebastiano Benasso (Università di Genova) e Carmen Leccardi (Università Milano Bicocca). Partecipano alla discussione gli autori: Massimiliano Andretta (Università di Pisa), Enzo Colombo (Università di Milano), Valentina Cuzzocrea (Università di Cagliari), Ilaria Pitti (Università di Bologna) e Paola Rebughini (Università di Milano) Coordina: Giuliana Mandich (Università di Cagliari)